דפים

יום ראשון, 26 בדצמבר 2010

מכתב מאוריה אל הבלש גרשון מנדלבאום

אל החוקר הפרטי גרשון מנדלבאום

תל-אביב

יהושע בן נון 58

הנדון: מעקב אחרי אשתי בת שבע בנוגע לבגידה

גרשון מנדלבאום,

שלום רב

אני רוצה לדון איתך בעניין מעקב אחרי אשתי בת שבע, אני חושד שהיא בוגדת בי עם דוד מלך ישראל.

לא מזמן הזמין אותי דוד אל משכנו בזמן המלחמה ללא שום סיבה מיוחדת, ולאחר שיחתנו הוא אמר לי לרדת אל ביתי ולבלות את הלילה עם אשתי.

לא הסכמתי לבקשתו מכיוון שחשבתי על חבריי שבמלחמה ולא הסכמתי להיות עם אשתי בלילה אז בילתי את הלילה עם עבדי המלך במקום עם אשתי, ושם שמעתי שמועות מעבדיו שאשתי ודוד בילו את הלילה יחד.

לא ידעתי אם להאמין להם בנוגע לדבריהם על אשתי אך בגלל שדוד הזמין אותי אליו בזמן המלחמה וביקש ממני לבלות עם אשתי זה גרם לי לחשד שאשתי מנהלת רומן.

לאחר אותו לילה דוד הזמין אותי אליו שוב כדי לנסות ולשכנע אותי שוב ללכת אל אשתי, לאחר שלא הסכמתי עוד פעם הוא הזמין אותי לשתות איתו כדי לשכר אותי כדי שיצליח לשכנע אותי לרדת אל ביתי במשך הלילה.

אני רוצה לבקש ממך שתעקוב אחריי אשתי ואחרי דוד ותברר אם קרה בינהם משהו בזמן שהותי במלחמה ועם עדיין יש בינהם איזשהו קשר, למרות שזה מלך ישראל אני רוצה שתנסה לעקוב אחריו כמו כל בנאדם אחר.

אני מקווה שתסכים למעקב ושתכתוב לי מה התשלום שאתה רוצה על עבודה זו.

תודה מראש,

אוריה החתי.

תגובה 1: